Storytelling, znany także pod nazwą marketingu narracyjnego to jedno z narzędzi, jakie wykorzystuje marka do efektywnego komunikowania się z odbiorcami. W ten sposób buduje zaangażowanie, które po pewnym czasie przekłada się w podejmowane przez klientów decyzje zakupowe. Konsumenci bardzo sobie cenią odpowiednio podaną właśnie tę formę marketingu. Myślisz o dotarciu do szerszego grona odbiorców iRead more ⟶
Aktualności
Ile kosztuje prowadzenie bloga?
Ile kosztuje prowadzenie bloga i czy warto podjąć się takiego zajęcia? Blog jest bardzo ciekawym zajęciem szczególnie dla osób, które chcą podzielić się wartościowymi treściami ze swoimi odbiorcami. Niektórzy zakładają bloga po to, aby dzielić się swoją pasją lub rozległą wiedzą w danym zakresie. Pisanie bloga może być więc bardzo ekscytującym zajęciem, a niektóre osobyRead more ⟶
Media społecznościowe kiedyś i dziś
Media społecznościowe w dzisiejszych czasach są elementem powszednim większości osób. Jednak social media kiedyś wyglądały nieco inaczej niż wyglądają one dzisiaj. Zmieniała się ich rola, przeznaczenie, wygląd, a także niektóre z nich nie istnieją już obecnie chociaż istniały jeszcze parę lat temu. Powstają też coraz to nowsze rozwiązanie, które zyskują popularność i uznanie młodych ludzi.Read more ⟶
Czy promocja sklepu internetowego jest droga?
Prowadzenie sklepu internetowego w ostatnim czasie stało się bardzo popularnym sposobem na biznes. Szczególnie wybuch pandemii koronawirusa w 2020 roku sprawił, że wiele osób zdecydowało się na przeniesienie tradycyjnej formy prowadzenia sklepu właśnie do świata online. By działanie to było skuteczne i pozyskiwało dużą liczbę klientów wymagana jest odpowiednia promocja sklepu internetowego. Bez niej nieRead more ⟶
Korzyści ze współpracy z copywriterem
Coraz więcej firm zauważa jak dużą rolę odgrywa wartościowa treść. To właśnie dzięki niej możliwe jest pozyskanie nowych klientów, poznanie ich, a także budowanie z nimi relacji. To wszystko no jest jednak łatwe, wymaga też pewnych umiejętności i doświadczenia, właśnie dlatego przedsiębiorstwo często decyduje się na współpracę z copywriterem. Korzyści ze współpracy copywriterem, jest wiele.Read more ⟶
Skuteczna reklama na instagramie
Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że nie są już one jedynie narzędziem do komunikowania się ze swoimi bliskimi, ale miejscem, które firmy wykorzystują na promocje swoich produktów i usług. Jednym z najczęściej w tym celu wykorzystywanym portalem jest Instagram. Co zrobić by powstała skuteczna reklama na Instagramie? Istnieje wiele sposobów na stworzenie efektywnej i ciekawej reklamyRead more ⟶
Zalety marketingu szeptanego
Najlepszą formą promocji są polecenia od osoby do osoby. Obecnie proces zakupowy nie jest już taki sam jak kiedyś. Ludzie przed dokonaniem decyzji o zakupie, szukają opinii na temat danego produktu w Internecie, porównują ceny oraz oglądają recenzje. Dobrym sposobem na sprawienie, aby wokół marki zrobiło się głośno jest stworzenie kampanii marketingu szeptanego. Jest toRead more ⟶
Ile zarabia copywriter?
Tworzenie wartościowych treści na strony www staje się coraz bardziej opłacalnym zajęciem. Warto bliżej przyjrzeć się temu ile zarabia copywriter, a także czym dokładnie się zajmuje. Copywriting stanowi istotny element content marketingu, który w ostatnim czasie coraz bardziej nabiera na znaczeniu. Copywriter. Czym się zajmuje? Wiele osób zastanawia się, ile zarabia copywriter, ponieważ zawód tenRead more ⟶
Jak znaleźć copywritera do współpracy?
Copywriting jest jednym z istotnych elementów prowadzenia działań marketingowych w sieci. Wiele firm staje jednak przed problem jak znaleźć copywritera, który zna się na swoim fachu i sprosta stawianym wymaganiom. Okazuje się bowiem, że znalezienie rzetelnej osoby, która stworzy unikatowe treści zgodne z zasadami SEO, nie należy do najłatwiejszych zadań. Czemu firmy szukają copywriterów? NaRead more ⟶
Rabaty w e-commerce
Któż z nas nie lubi promocji w ulubionych sklepach? Jako konsumenci jesteśmy tak skonstruowani, że widząc informację o znacznej redukcji pierwotnej ceny albo możliwości zakupu większej ilości produktów w niższej cenie, załącza nam się wewnętrzny liczykrupa. Czasami wygrywa nawet ze zdrowym rozsądkiem i mądrą kalkulacją, bo przecież „będzie na zapas”. A jak rzecz się maRead more ⟶