Aktualności

Czy promocja sklepu internetowego jest droga?

Prowadzenie sklepu internetowego w ostatnim czasie stało się bardzo popularnym sposobem na biznes. Szczególnie wybuch pandemii koronawirusa w 2020 roku sprawił, że wiele osób zdecydowało się na przeniesienie tradycyjnej formy prowadzenia sklepu właśnie do świata online. By działanie to było skuteczne i pozyskiwało dużą liczbę klientów wymagana jest odpowiednia promocja sklepu internetowego. Bez niej nieRead more ⟶

Korzyści ze współpracy z copywriterem

Coraz więcej firm zauważa jak dużą rolę odgrywa wartościowa treść. To właśnie dzięki niej możliwe jest pozyskanie nowych klientów, poznanie ich, a także budowanie z nimi relacji. To wszystko no jest jednak łatwe, wymaga też pewnych umiejętności i doświadczenia, właśnie dlatego przedsiębiorstwo często decyduje się na współpracę z copywriterem. Korzyści ze współpracy copywriterem, jest wiele.Read more ⟶

Skuteczna reklama na instagramie

Rozwój mediów społecznościowych sprawił, że nie są już one jedynie narzędziem do komunikowania się ze swoimi bliskimi, ale miejscem, które firmy wykorzystują na promocje swoich produktów i usług. Jednym z najczęściej w tym celu wykorzystywanym portalem jest Instagram. Co zrobić by powstała skuteczna reklama na Instagramie? Istnieje wiele sposobów na stworzenie efektywnej i ciekawej reklamyRead more ⟶

Zalety marketingu szeptanego

Najlepszą formą promocji są polecenia od osoby do osoby. Obecnie proces zakupowy nie jest już taki sam jak kiedyś. Ludzie przed dokonaniem decyzji o zakupie, szukają opinii na temat danego produktu w Internecie, porównują ceny oraz oglądają recenzje. Dobrym sposobem na sprawienie, aby wokół marki zrobiło się głośno jest stworzenie kampanii marketingu szeptanego. Jest toRead more ⟶

Ile zarabia copywriter?

Tworzenie wartościowych treści na strony www staje się coraz bardziej opłacalnym zajęciem. Warto bliżej przyjrzeć się temu ile zarabia copywriter, a także czym dokładnie się zajmuje. Copywriting stanowi istotny element content marketingu, który w ostatnim czasie coraz bardziej nabiera na znaczeniu. Copywriter. Czym się zajmuje? Wiele osób zastanawia się, ile zarabia copywriter, ponieważ zawód tenRead more ⟶

Jak znaleźć copywritera do współpracy?

Copywriting jest jednym z istotnych elementów prowadzenia działań marketingowych w sieci. Wiele firm staje jednak przed problem jak znaleźć copywritera, który zna się na swoim fachu i sprosta stawianym wymaganiom. Okazuje się bowiem, że znalezienie rzetelnej osoby, która stworzy unikatowe treści zgodne z zasadami SEO, nie należy do najłatwiejszych zadań. Czemu firmy szukają copywriterów? NaRead more ⟶

Rabaty w e-commerce

Któż z nas nie lubi promocji w ulubionych sklepach? Jako konsumenci jesteśmy tak skonstruowani, że widząc informację o znacznej redukcji pierwotnej ceny albo możliwości zakupu większej ilości produktów w niższej cenie, załącza nam się wewnętrzny liczykrupa. Czasami wygrywa nawet ze zdrowym rozsądkiem i mądrą kalkulacją, bo przecież „będzie na zapas”. A jak rzecz się maRead more ⟶

Jak określać cele kampanii?

Mierzenie efektów jest możliwe, jeśli właściwie określimy cele. Dlatego określenie tego elementu stanowi tak istotną część budowania działań reklamowych. Przygotowaliśmy dla was krótki poradnik o tym, jak określać cele kampanii reklamowej. Wszystko po to, żeby Wasze działania marketingowe były skuteczne. Podążaj za właściwymi celami Cel marketingowy powinien spełniać kilka kryteriów, żeby były właściwe i dawałyRead more ⟶

Podstawy analityki internetowej, czyli jak wyciągać trafne wnioski

Analityka to nieodłączny element marketingu online, choć przez wiele osób uprawiających sztukę reklamy najmniej lubiany.  Zwykle ten brak sympatii ściśle wiąże się z niepełną wiedzą na temat tego, jak analizy robić. Dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki przewodnik po podstawach analityki internetowej. Dzięki temu będziecie w stanie rozłożyć na czynniki pierwsze każdą przeprowadzoną kampanię reklamową. ZacznijRead more ⟶

Czym się wyróżnia idealny pracownik?

Powiedzenie, że idealnego pracownika można szukać ze świecą, nie traci na znaczeniu. Na takim zawsze można polegać, nawet wtedy, gdy firmę dopadnie kryzys lub gdy jest dużo zamówień. Jaki kandydat na dane stanowisko pracy ma największe szanse na otrzymanie angażu? Czy wygląd zewnętrzny i opis życiorysu zawodowego w zupełności wystarczą. Jakie cechy decydują o tym,Read more ⟶