Aktualności

Czy prowadzenie bloga firmowego ma sens?

Do niedawna prowadzenie bloga kojarzyło się głównie z tematem mody i urody. Szereg zamieszczonych tam porad dotyczył często różnego rodzaju sposobów na radzenie sobie z problemami lub dawał inspirację do działań, poszukiwań i podejmowania prób np. stworzenia własnych stylizacji. Jakie to może mieć przełożenie na firmę? Czy prowadzenie bloga związanego z profilem działania konkretnego przedsiębiorstwa ma sens? Jak się okazuje ma i toRead more ⟶

Content marketing – skuteczne narzędzie w budowaniu pozycji eksperta

Firmy, które pragną wyróżnić się w świecie wirtualnym, nie mogą decydować się na tworzenie treści wyłącznie pod algorytmy. Obecnie bardzo wiele w tym temacie się zmieniło. Roboty Google ewoluują i pomimo że znaczenie słów kluczowych wciąż jest istotne, to nie ma ono tak dużej roli, jak wartościowa dla użytkownika treść. Opieranie marketingu na artykułach, opisachRead more ⟶

Budowanie świadomości marki w Internecie

Skuteczny branding, czyli budowanie świadomości marki ma na celu nie tylko zaznaczenie obecności danej firmy w umysłach użytkowników, ale także powiązanie jej z pozytywnymi skojarzeniami. W internecie istnieje bardzo duża konkurencja i tylko firmy o mocnym wizerunku, które mają szerokie zasięgi, mogą odnieść sukces. Nie wystarczy mieć własnej strony www, aby docierać do świadomości odbiorców. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingowych jest niezbędneRead more ⟶