Aktualności

Podstawy analityki internetowej, czyli jak wyciągać trafne wnioski

Analityka to nieodłączny element marketingu online, choć przez wiele osób uprawiających sztukę reklamy najmniej lubiany.  Zwykle ten brak sympatii ściśle wiąże się z niepełną wiedzą na temat tego, jak analizy robić. Dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki przewodnik po podstawach analityki internetowej. Dzięki temu będziecie w stanie rozłożyć na czynniki pierwsze każdą przeprowadzoną kampanię reklamową. ZacznijRead more ⟶

Czym się wyróżnia idealny pracownik?

Powiedzenie, że idealnego pracownika można szukać ze świecą, nie traci na znaczeniu. Na takim zawsze można polegać, nawet wtedy, gdy firmę dopadnie kryzys lub gdy jest dużo zamówień. Jaki kandydat na dane stanowisko pracy ma największe szanse na otrzymanie angażu? Czy wygląd zewnętrzny i opis życiorysu zawodowego w zupełności wystarczą. Jakie cechy decydują o tym,Read more ⟶

Czy promocja na Facebooku się opłaca?

Mogłoby się wydawać, że regularne zamieszczanie postów na Facebooku wystarczy, by wypromować się na tym portalu społecznościowym. Jednak w rzeczywistości sama promocja to nie wszystko, jeśli nie ma z niej żadnych korzyści. Na tym serwisie tak się niestety może zdarzyć, że rosnąca liczba polubień nie przełoży się na wzrost liczby ofert współpracy. Czy w związkuRead more ⟶

Kontrola marketingu szeptanego?

Jak Wiemy, marketing szeptany to jedna z dziesiątek form marketingu, które mają głównie zachęcać do skorzystania z usług firmy, którą się poleca. Najczęściej marketing szeptany prowadzi się w social mediach tj. Facebook, Instagram czy Twitter i dodatkowo fora internetowe. Czyli głównie w miejscach, gdzie większość z nas najczęściej poszukuje pomocy lub odpowiedniej rady w dziedzinieRead more ⟶

O czym rozmawiać w social media

Social media to takie źródło komunikacji, które w dzisiejszych czasach trzeba wykorzystać. Żadna marka nie może rozważać, czy założyć konto w danym serwisie społecznym, czy też nie. Jeżeli ktoś chce zaistnieć MUSI mieć przynajmniej jedno (a najlepiej dwa!) konto w social media. Social Media Za social media przemawiają statystyki, które mówią, że Twitter ma 110Read more ⟶

Jak zadbać o swoich kontrahentów w sieci?

W świecie realnym na kontrahentów czekają firmowe długopisy, obiady, konferencje i kosze pełne słodyczy. Czy o kontrahentów da się zadbać w porównywalny sposób on-line? Twoi kontrahenci mają dostęp do marek z całego świata. Jeśli współpracują z Tobą, to dlatego, że odpowiada im kultura pracy w Twojej firmie. A może znaczenie ma też fakt, że potrafiszRead more ⟶

Jak mierzyć sukces kampanii content marketingowej?

Słyszałeś już pewnie, że powinieneś prowadzić działania content marketingowe. Nadal nie wiesz, po co, ani jak przełożą się na sprzedaż. Czy wiesz, że możesz to sprawdzać i w ten sposób mierzyć efekty kampanii contentowej? Jakie są cele kampanii content marketingowej? Aby mierzyć sukces kampanii contentowej, musisz wiedzieć… jaki jest jej cel. Pewnie myślisz: cel zawszeRead more ⟶

Biznesowa poczta bez tajemnic i zgodnie z prawem. Jak wysyłać legalne newslettery?

O tym, że newslettery stanowią skuteczny sposób komunikacji marketingowej nikogo nie trzeba przekonywać. E-mail marketing stał się silnym trzonem promocji marek z różnych branż na całym świecie. Elektroniczne listy piszą zarówno wielcy giganci, jak i dopiero debiutujące na rynku przedsiębiorstwa. Chcecie rozpocząć kampanie newsletterowe w swoim biznesie, jednak nie do końca wiecie, jak to zrobićRead more ⟶

Czy marketing narracyjny sprzedaje?

Opowieść, jako źródło wiedzy jest z nami od wieków. Niezależnie od kraju, kontynentu, opowieści służyły do nauki młodych, przekazywania mądrości, opowiadania o bohaterskich czynach. Bardowie sławili cześć rycerzy, opowiadali o królach, zamorskich podróżach. Czyli w sumie też trochę sprzedawali, oczywiście biorąc za to pieniądze, informacje o dalekich krajach i wydarzeniach ludziom, którzy byli przywiązani doRead more ⟶

Ile trwa zmiana wizerunku firmy w sieci?

Gdy rebranding przechodzą największe firmy, cały proces może trwać latami. Czy Ty też musisz poświęcić tyle czasu, by zmienić wizerunek swojej firmy? Oczywiście nie. Co nie znaczy, że proces zamknie się w kilku tygodniach. Weź pod uwagę, że: sam audyt i analiza marketingowa musi zająć 3-4 tygodnie jeśli potrzebna jest identyfikacja wizualna lub sesja zdjęciowa,Read more ⟶